07 September 2010

Penterjemah Kitab Arab Diperlukan -Edisi Kemas Kini-


Assalamualaikum.

Edisi Kemas Kini :

Saya ingin meminta maaf kerana sudah lama tidak mengemas kini blog ini.

Untuk makluman pihak penaja tersebut menghadapi sedikit masalah kewangan dalam menaja projek tersebut.
===============================================================

Saya telah diamanahkan untuk mencari beberapa orang penterjemah untuk menterjemah bab-bab berkaitan muamalat dalam kitab al-Mudawwanat, sebuah kitab Arab dalam mazhab Maliki ke bahasa Malaysia.

المدونة الكبرى رواية سحنون بن سعيد عن عبد الرحمن بن القاسم عن مالك بن أنس

Para penterjemah akan dibayar mengikut bilangan muka surat yang telah diterjemahkan daripada kitab asal. Jika ada yang berminat sila hubungi saya dengan secepat mungkin. 


Sekian, terima kasih.

===============================================================
Badrul Aini bin Sha'ari
~Taman Ilmu dan Budi~

2 comments:

  1. assalam.berkenaan penterjemahan tersbut,adakah masih diperlukan lagi,n bagaimana mahu m'hubungi saudara?

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam, saya ingin meminta maaf kerana sudah lama tidak mengemas kini blog ini.

    Untuk makluman pihak penaja tersebut menghadapi sedikit masalah kewangan dalam menaja projek tersebut.

    Saya ingin mencadangkan pihak saudara atau saudari untuk cuba memohon di ITNM atau BERNAMA atau ASTRO atau TV al-Hijrah.

    Boleh hubungi saya di alamat email : ibnusina_05@yahoo.com atau nombor telefon : 019-4441920
    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam perjuangan.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini. Segala isi kandungan blog ini merupakan serba sedikit perkongsian ilmu, pengalaman dan pendapat penulis.

Para pembaca diizinkan untuk berkongsi bahan-bahan blog ini dengan syarat dikekalkan link kepada blog ini.

Sebarang nasihat, komen, kritikan membina dan teguran berhikmah untuk penambahbaikan blog ini amatlah dialu - alukan.

Terima kasih.